poniedziałek, 25 października 2010

Czym dla mnie jest fotografia?

Zawsze podziwiałam ludzi z pasją, którzy robią to co kochają i mają z tego ogromną satysfakcję.
a ja?
ja mam fotografie.
To niesamowite uczucie zatrzymać tak cenne, ulotne chwile.
Momenty, które już nigdy się nie powtórzą.
Rzeczy, których nie da się opisać słowami bo słowa już nie wystarczają.

Dlaczego tak bardzo kocham robić zdjęcia?
Dlaczego jak odkładam na dłużej aparat to nie mogę już wytrzymać..?
Fotografia jest jak narkotyk, kiedy już spróbujesz nie będziesz mógł przestać.
Jest w niej coś pociągającego...
Coś co sprawia, że staje się inną osobą.
Myśli krzyczą do mnie 'szukaj, analizuj, myśl, czuj i twórz!'
Nie chce i nie potrafię przestać.
Zdjęcia to wszystko co mam- miliony wspomnień, burzliwe uczucia, sentyment...

2 komentarze:

  1. "Czym jest dla Ciebie fotografia...?" Pamiętam problem z Twoją odpowiedzią, które w konsekwencji była inna niż na piśmie. Szkoda, że nikt Cię wtedy nie nagrał i nie można tego odtworzyć. Pierwsza niepewność, może strach... później odwaga i opis prawdziwej pasji. Słowa, które pozostaną mi w pamięci to: parafraza człowieka, który nie jest tylko "mięskiem" ale i emocjami. W jednym zdaniu zawarłaś to co chcesz pokazać w portretach, nie "mięsko" a emocje, charakter. Czego Ci życzę z całego serca! Kolejne słowo to: PROSTOTA. Dobitne stwierdzenie tego, czemu/komu robisz zdjęcia, a co naprawdę wychodzi? DZIEŁO. I oby te dzieła były coraz lepsze!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem poniżej...biorąc pod uwagę wypowiedzi wszystkich uczestników spotkania tylko Twoja nie była czystą reklamą...była podyktowana serduchem, w którym zrodziła się Twoja pasja i tej pasji obrazem:)
    Miło się słuchało tego drżenia głosu, który być może nieproszony, zdradzał emocje tak przecież ważne dla Fotografa.
    ps "mięsko" rozbroiło wszystkich xD

    OdpowiedzUsuń